3 Φεβρουαρίου 2013

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ "ΔΕΛΕΑΖΟΥΝ" ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!!!!

                                 


Έμεινα άφωνος όταν σε ένα από τα βιβλία Αγγλικών, που προτείνει το Ελληνικό υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων και που το πληρώνουν οι γονείς 15 Ευρώ, βρήκα το ακόλουθο κείμενο:

” Μετά το σχολείο την Πέμπτη, έφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρα μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου. μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου., και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσω πράγματα, όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς ανεβάζουν το χαρτζιλίκι μου κάθε εβδομάδα”

                                  

Είναι λοιπόν προφανές τι μήνυμα θέλουν να περάσουν στα παιδιά μας.
Και είναι στο χέρι μας να ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!!!

                                                                                                                                                               
ΠΗΓΗ

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου